Stressig tid framöver....

Vet inte riktigt hur jag ska hinna allt.
Det är ju liksom lite skidor på TV nu för tiden och det får ju före mycket....säg inget till Lars bara :)

Idag blir det extra stressigt eftersom skidorna börjar 12 och håller på i några timmar.....hur tänkte de då eftersom jag och Leia ska bort på glöggmys ikväll hos Harri och Monica. Skärpning SVT och svenska skidlandslaget, lägg tävlingarna när jag har bättre tid.

Har ju själv funderat på att ta mig ut på mina skidor, kanske i trädgården....
För er som sett vår trädgård förstår att jag inte kommer bli särskilt trött av åkandet utan kommer bli trött av allt vändande. Ett stavtag och jag är på andra sidan trädgården och sedan kommer problemet att det måste gå och vända dessutom.
Ett som är säkert är att när vi nu flyttar hem så vill jag ha större trädgård......denna är lite väl liten fast himla praktiskt då vi kanske vill ut och resa lite under sommaren och behöver då inte oroa oss för att behöva gå loss med lie på gräsmattan när vi kommer tillbaka.

Lars har äntligen åkt hem till Sverige för att hämta en bil till oss. Nu ska han bara ta sig hem hel i detta fina väder. Är faktiskt glad att vi blir kvar här över julen och inte behöver köra i snöoväder ända hem till Sverige. Men vi kommer ju att sakna alla. Nyårstraditionen blir det ju inget av heller.......hur ska vi klara oss utan Skagerlunds.
Bara att ta fram alla bilder på nära och kära och placera ut runt bordet och sedan kan vi käka och skåla. Den som håller lådan får bli Leia.

På tal om låda. Lilla damen har kommit på en ny rolig sak att göra. Prutta med munnen så att saliven sprutar och rinner samt få till ett litet mammmaaaaammapppapapapapa mellan spottandet.

Jaha, nu har liten sovit i en halvtimma och det räckte tydligen för nu är det sjögång i gymmet.

Hej hopp


titta titta

Eftersom lilla damen inte gapar på beställning blir det inte bättre än så här


RSS 2.0