Lite bilder


Vi var ute och krattade lite löv och plockade kantareller i Remjäng. Fast om sanningen ska fram så gick vi till slaktboden och Amundsbua där ett par militärhandska väntade på oss. Lars hade tydligen kantarellpasset och inte älgpasset.....


Pappa gnällde på att jag aldrig stekte ägg till dem under jakten så i slutet av veckan stekte jag ägg. Bara för att krångla till det stekte jag i pepparkaksformer och då var det ju klart att det fick bli älgägg och även några gummor och gubbar


En hårt rockande liten babe


Vi hade ju besök i värmland av godingar från Lidköping. Här kommer den lilla av dem, underbara Lucas.


och här den stora godingen, underbara Alexander.



Min underbara mormor och Leias momma. Mormor tyckte att det var bättre att kalla henne det än gammelmormor för det blir så långt för Leia att säga.


Leia brukar ibland slösa lite på maten och dekorerar gärna sin mamma eller pappa med innehållet



Vår lilla tuffing

Hej svejs
 


Kommentarer
Postat av: Monica N

Vilka fina bilder. Din mormor ser inte ut att vara 90 år. Himla pigg och fräsch ser hon ut att vara. Älgägg: vilken bra idé, det ska jag göra nu när pojkarna och flickorna kommer från Värmland på höstlovet.

2010-10-27 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0