SKOR

Äntligen har jag hittat ett par skor som påminner om mina som var kvar i bilen. Fast de här är svarta med nitar på men det är samma märke ialla fall. Gissa om jag är nöjd :)

Imorgon blir det IKEA  i Prag med goda vänner, härligt. Då blir det till att införskaffa  krimskrams som man alltid behöver när man väl är på IKEA samt julmust och räkor (och de behövs verkligen). För det här med att köpa räkor i Pardubice det har jag gett upp nu. De sista vi köpte gick inte att käka och hela pastasåsen var mer eller mindre förstörd. Undrar lite i vilket dike de hittade dessa räkor för de smakar dike...tror jag, det låter som en bra förklaring på vad de smakar tycker jag :)

Klockan är 19 och Leia sover samt att hon har hoppat över måltiden.....vi som trodde vi hade hittat en bra rutin.....jaja, bara hon sover för natten innan 21 får vi vara nöjda. Hon har ju varit och shoppat idag och satt mest på armen och tittade så det är väl inte konstigt att hon är trött. 

Nu blir det soffan och godis i väntan på lilla damen.
Godis får man äta när det är helg och det har vi här idag, det märktes på stan.

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0