Värre än att ha småbarn, sa min mamma

Världens bästa mamma har några pelargoner. Ni som känner mamma vet att det inte är några utan en hel massa.
Det var 9 minusgrader i förrgår och blommorna är fortfarande kvar på den inglasade altanen. Det resulterade i att mamma satte på kuppévärmaren och satte alarmet på 2 för att gå upp och kolla läget.
Sedan var det katterna som gärna ville ut på olika tider under natten och då var det bara för min mamma att gå upp och släppa ut dem.
Kanske dags att flytta in blommorna i deras egna rum nu mamma eller måste pappa bygga ut först? :)

Mina mamma och pappa är de bästa i världen och jag delar dem bara med en person och det är världens bästa syster. Fast det verkar som att Leia har tagit lite av min roll......hallå mamma och pappa, ni glömmer väl inte bort mig??????

Massa kramar till alla nära och kära

Jag längtar tills nästa lördag :)


Kommentarer
Postat av: Monica N

Det där med pellarna känner jag igen. Om några fryser kan mamma din kanske hitta någon hos mig. Någon av de 146 måste väl passa.

2010-10-27 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0