Vegetariana, no cheese, with tuna. Drink I don´t know!

så sa servitrisen när jag skulle börja peka på vad jag ville ha när vi var på AFI nu på kvällen. Så det enda jag sa var yes, and a pepsi. Smidigt värre. Lars tycker att jag ska skriva att jag är där för ofta men det är jag inte, jag kan väl inte hjälpa att de kommer ihåg mig och min krångliga mat.....

Klippte gräsplätten förut med våran gräsklippare med sladd. En vacker dag klipper jag med avsikt av den där jäkla sladden för vi är inte riktigt polare alla gånger.
 

Leia i högsta form





Imorgon är ingen vanlig dag.......

  


Kommentarer
Postat av: Amy

Va söt hon är.. En riktig goding! =)



Snygg du är när du klipper gräset!!!

2010-10-07 @ 10:58:49
Postat av: Cecilia

Men vad söt hon är, och vad hon har ändrat sig!

2010-10-07 @ 13:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0