Billig lunch funnen

Vi tog en promenad nu på eftermiddagen och gick förbi en restaurang där det var hur mycket folk som helst.
Priset för kött, potatis och sås, ja en vanlig lunch kostade 23 Kc........jo, det är sant. Vi måste bara prova det någon gång. Mycket folk måste ju betyda bra mat eller kan det betyda fint väder så in i bomben och lockelsen till öl.....ja, ja

30 grader här idag och jag har nu planterat ut mina bönor och zuccini. Håller tummarna för att de inte har kolat vippen när vi kommer hem igen.

Skulle gärna visa lite bilder från dagen men alla kamerorna hade nada i batteri och jag orkade inte gå in och ladda dem. Tänkte då ta kort med mobilen men så klart var det en liten dam som hann före och hade gjort något så det blev liksom ingen bild....då struntade jag i att ta kort helt enkelt ;)

Vi åker från bikini-väder mot kanske kort-ärmat väder

Ses i Sverige

KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0