Följ doftpuffen och du vet vart ungen är :)


Leia gungar i den farliga gungan i lekparken. Den tippar framåt. Hemska föräldrar som sätter lillan där.
Vi käkade i lekparken i söndags och jag beställde in en tonfisksallad och fick 2?  och gott var det inte heller. Tror vi tar med fika nästa gång....och detta ska tydligen vara den bästa fiskrestaurangen enligt tjeckerna....


Leia fick prova pappas balhatt


Tränade igår. Det gick faktiskt riktigt bra, kanske att jag kommer igång nu. Fast det säger jag ju rätt så ofta visserligen.  Jag betalade 480 Kc för 10 gånger, ett helt OK pris måste jag säga.

Känner av en mindre mysig doft och tittar ner på golvet, där ligger Leia. Jaha, bara att gå upp och byta då tror jag. Fast hon verkar ha annat i tankarna, typ riva i allt som finns. Just nu har hon fått tag i golvlisten och jag kan se hur den lättar i vissa ändar.....hyr vi huset, Jepp.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cecilia

2011-04-12 @ 14:39:09
Postat av: Cecilia

Leia är supersöt!! Tänkte precis be om ett kort på godingen, Kram

2011-04-12 @ 14:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0