kommentarer :)

Kul med kommentarer. Det är inte alltid som det är några :(

Visst är hon söt vår lilla dam. Idag upptäckte vi att hon log på ett annat sätt, kanske kan tänderna i överkäken bidra till det. Nu ser hon inte ut som en äldre dam utan tänder i överkäken längre när hon ler :). Cecilia, jag tycker forfarande att Wilmer liknar Kajsa (?), Rickards kusin.

DET KOMMER SMÅ BLAD I RABATTEN, Maria och Peder. Jag tror inte att det är ogräs. Tyvärr orkade jag inte se grässtråna i rabatten så jag skulle bara ta dem med rötterna. Men hallå, det var liksom inga dåliga rötter. De var meterlånga......så nu får vi se hur det går med fröerna där.

Idag har jag varit en bra hemmasambo och städat för fullt. Även hunnit med att plantera lite mer i krukor och tvättat. Ja, jag har även tagit hand om lilla damen också. Fast hon är rätt så bra på att roa sig själv så jag glömmer liksom bort henne ibland. Men som sagt, det går ju att följa doften så hittar jag henne alltid ;)

Imorgon blir det BONTE med hela gruppen samt några från STHLM. Inga jeans då inte så jag ska ha kjol. Det hör inte till vanligheterna här inte. Av med mysbrallorna och på med lite finare. Leia hon ska ha pyjamas på sig kvällen till ära och sova så sött i vagnen medans mamma, pappa och de andra äter flerrätters. Det är inte bara 3 utan det är tydligen några till.....jag tror jag nöjer mig med att äta frukost imorgon.

 Ser det lovande ut Elli??
Inte länge tills Leia kör hem oss till Sverige för en längre sommarvistelse. Men först åker vi till Värmland under påsken, fast då tar vi hjälp av flyget.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Ida

Ujujuj hon kommer ha körkort innan mig ju.. ;)

2011-04-13 @ 16:27:20
URL: http://forvirradbabylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0