Lekparken

Vädret är toppen och då blir det lekparken.
Lillan sover förmiddag just nu men efter 13 målet drar vi ut.
Bästa sällskapet kommer vara där också så jag tror, eller rättare sagt vet, att det kommer bli lunch och något gott att dricka till det. Lekpark och lunch/bar på samma ställe vore något för Sverige att ta efter. 

Jag ska ut och klippa gräsmattan som växer som ogräs just nu. Kolla till min plantering får jag också göra.

Idag är det SOL och varmt, 10 i skuggan så jag klara nog dagen bra ;)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte fel med 30 grader på altanen heller. Idag har det varit 16 grader. Tyvärr har jag varit inomhus och städat. Kram mor

2011-04-10 @ 21:32:46
Postat av: Maria

Vi vill veta hur det går med planteringen! hälsar den fantastiska planteringshjälpen ;)

2011-04-12 @ 11:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0