Hur ser ungen ut egentligen???

Blåmärke i pannan och en slipad framtand men annars ser hon som vanligt ut som ett litet busfrö.

Tack för snabb hjälp på akuten här i Pardubice säger jag bara. Ingen väntan i flera dagar utan in och ut. Vi väntade nog max 30 minuter och sedan var det vår tur. Fast innan dess hade vi irrat runt lite på området för att finna det rätta akutintagen för tänder.

Leia skrek som en stucken gris när tanden slipades och vi kände oss som hemska föräldrar. Fast när jag sedan tittade på Hollywoood fruar och trailern för nästa program så tyckte jag inte att vi var hemska längre. Isabel Adrian tog hål i öronen på sin dotter och hon skrek som en stucken gris.  Vet inte om jag tycker att Leia skulle behöva ha hål i öronen. Här i Tjeckien är det vanligt med hål i öronen för småbarn som Leia och gärna med rätt så stora hängen. Jaja, upp till var och en är det ju!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0