mätt och belåten..

...då skulle vi se en film sedan. Men då ringde S från A och filmen fick vänta. Fast det är alltid lika trevligt när han ringer tycker vi. Vi ser honom inte så mycket på grund av olika orsaker. Men det kan bara bli bättre om ett litet tag förhoppningsvis.

Helgen bjuder troligtvis på 2 olika marknader. En i morgon och en på söndag om vädret nu tillåter. Det här landet har inte visat sin bästa sida vad gäller sol tycker jag. Men idag har det varit hett fast solen knappt har synts till.


Leia älskar sin pool. Är den inte fylld med vatten och står på gräsmattan så är den i vardagsrummet och är fylld med bollar.

IDAG TOG LILLA DAMEN 2 FINA STAPPLANDE STEG. Plötsligt händer det!

Nu ska jag försöka få igång TV:n här uppe, det är ju en viss herre som har dragit någon dum kabel och nu får jag inte fram TV-bilden. JAG VILL BARA HA EN TV DÄR JAG KAN TRYCKA PÅ KNAPPEN SÅ KOMMER KANALERNA UPP, gggrrrrrr.

Hepp, KRAM på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på mormors älskling!!

2011-08-07 @ 12:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0