Behandling och glögg

Igår var jag och fick ansiktsbehandling i 90 minuter. Det var helt underbart och jag undrade och undrar fortfarande varför jag aldrig gjort detta tidigare. Men nu ska det bli ändring på det. Bor ju i ett land där det är halva priset mot Sverige så det är ju dumt att inte passa på att lyxa sig lite när man ändå har råd. Massage och spa står sedan på menyn men det får bli under sommaren. Nu kör jag på med ansiktsbehandlingar.
Leia var och lekte på AFI, vårat köpcentrum, från 14 till 18.30 och hon var hel nöjd. Mina två L passade även på att handla lite, stora L kunde inte låta bli att köpa en söt Adidas tröja till lilla L. Båda var mycket stolta över köpet :)

Idag ska vi iväg till H och M för det årliga glöggfirandet. Det är lika mysigt så det ser vi framemot senare. 

Just nu sover Leia och Lars och Adam är på Thaimassage. Fy fasiken vad det gör ont med den massagen. Det ska bli kul att se vad Lars tycker när han kommer hem. Adam har ju gjort det förut så han vet vad han ger sin in i men L har ju ingen aning. 

Vad har hänt med Leia då? Jo, hon har lärt sig ordet NEJ och det använder hon flitigt....annars är hon rätt så artig fortarande och tackar för det mesta även när hon ger bort saker :)

Nu ska jag fortsätta titta på skidor och sedan börja förvandligen för att kunna visa mig på glöggaftonen.

KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0