Glömde en viktig sak

Jag glömde helt bort att lägga till en sak på listan över saker som ska hinnas med innan vi drar hem.
Det är ju skidskytte under helgen som jag måste hinna med att se på också, det är bråda
dagar nu ;)

Nästa onsdag är sista simmet för Leia. Kommer kännas konstigt och trist för hon gillar
det så himla mycket. Men jag kommer inte kunna vara i bassängen på ett tag.
Det får helt enkelt bli badlandet i Prag istället och så får pappa L vara i vattnet med lilla damen.

Uppe badas det och tränas på hur man gör i Vilda Västern, Hands up! Jo, de där två är helt
normala.....hm

I morgon väntas date med Zuzana och Stela och sedan ska jag och Leia handla igen.

Lars drar iväg med jobbet någonstans i Tjeckien (?) i morgon och kommer tillbaka på fredag.
På lördag skulle han iväg till Harri men det blev inställt så de ska tydligen jobba istället?!?!?!

På fredag kommer bruttorna hit för lite mys. De vet inte riktigt vad det blir men det är himla kul
att sätta griller i huvuden på dem. Kanske att vi drar iväg någonstans, de ska inte känna sig säkra.

Hoppas att det inte är för mycket felstavat ute i högerkanten för det är liksom en ruta
som är ivägen så jag ser inte vad jag skriver.....hur skrutten får jag bort den egentligen???
Skit i det, jag har ändå inte tid att sitta med det nu. Tvättning efter badet och sedan lite plugg
innan jag ska se på kvällsTV.

Förresten, håll er borta från vägarna den 17 december för då åker vi genom Sverige en liten
bit och har inte tid med köer eller krockar eller avåkningar. Sköt er i trafiken
annars blir jag arg, och det ska gudarna veta att jag kan bli nu för tiden.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0