Inga spöken men tack för dekorationen

Det blev inga spöken men det gör inget :)

Här har vi 3 hjärtan på besök och det är hur trevligt som helst. Just nu är de på hockey så jag passar på att gå in här.

Vad har vi hunnit med under helgen!
Käkat på Birdie
Varit i Prag
Fikat
Käkat på UNO
Käkat SMS kinesen
Tagit promenad till stan
Varit på AFI
Käkat på Mexicana
Myst i massor

Imorgon åker de tyvärr hem, men jag tror att vi kommer klara oss ändå.

På mexicana har vi alltid käkat av deras nötter som ligger framme i en stor tunna. Idag gick jag i vanlig ordning och tog av det. Efter ett tag kom servitrisen med en skål och poängterade att nötterna endast var för dekoration och att de var gamla, men vi kunde slänga skräpet i skålen....TACK!  
Men hur dumt är det inte när de har en tunna mitt i rummet med nötter i.....klart att jag tar.
Tack för dekorationen!

Inga mer pinsamheter idag, men det kommer kanske imorgon.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0