där fick jag....

Visst att vi hade fint och varmt igår, men vad fasen jag behövde väl inte få igen så mycket för att jag "skröt" om det.
Tror ni inte att det öste ner regn och åskade. När vi skulle gå upp och sova tyckte jag att Lars skulle sluta och trampa så i golvet, allt för att göra mig irriterad. Men han insisterade på att han inte gjorde de. Och det gjorde han inte för pickandet kom från taket och gjorde så att vi fick sätta in Leias pool i vardagsrummet och sedan ta fram skyffeln och "skotta" vatten från balkongen. Det är nämligen en utbyggnad där balkongen ligger och det var precis där som det läckte in vatten i taket. Men efter lite skottande så rann vattnet fint igen och det var bara att gå och lägga sig och när vi vaknade i morse såg det lika fint ut i taket som det brukar göra. Himla fiffigt med stenhus måste jag säga :)


Nu väntar vi bara på att vi ska få ett besked från hyresvärden om han vill köpa oss en pool eller om vi måste stå för det själva. Nästa vecka ska vi få besked om det......snabba på säger jag bara för nu vill jag ha den där poolen.

Jaha, soffan och lite gott att käka kanske och då menar jag inte mat utan onyttigheter.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0