Leia och BA badar

Jopp, katt är BA och bada gillar damen.
Att sitta i sin nya fina solstol från moster och Perra det var svårt. Det var roligare att stå i den. Men i dag försökte hon sätta sig i den sittandes på golvet......men hon såg så förundrad ut över att hon inte kom från golvet och upp i stolen att hon helt enkelt struntade i det.

Leia och Molly

Idag tog vi med oss pappsen till barnläkaren. Det vankades två sprutor i vardera lår och jag gillar inte sprutor. Plus att det är lite bra att fjäska för Adamkova ansåg jag. Hon gillar att Lars är med och då kan de prata lite flygplan och hon kan berätta att hennes man flög något militärplan. Själv står jag mest och skrattar lite och undrar vad fasen de pratar om. Eller rättare sagt vad hon pratar om. Det blir mer och mer tjeckiska från hennes sida men idag sa hon faktiskt ett ord på tyska. Det kanske blir bättre nästa gång om jag övar upp min skoltyska lite mer. För ryska det tänker jag inte lära mig.



Morgondagen bjuder på lite fika här hos oss. Marie, Adam och Nils kommer en sväng. De drar mot S på fredag och då ser vi inte dem förrän i Augusti någon gång. På fredag kommer Axel med mamma och pappa och då blir det också lite fika. Sedan har vi inget planerat förrän tisdag då mamma, pappa, syrran och Perra kommer och stannar i 2 veckor :)
Som chefen sa: gäster och räkor luktar när de legat för länge......hm, vad menar han med det!

Nu ska jag gå in (21.00 och det är hett, haha)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0