öka öka öka öka öka...

det får blir lite tempo här hemma de närmaste dagarna.
 
Packning
Handlande
Städande
Gräsmattan
Äta upp jordgubbarna ute
Få grannen att vattna hos oss
Förbereda mig mentalt på en lång resa hem utan stopp, hm
Förbereda mig mentalt på att gå upp tidigt.
m.m


Igår var vi på ambasaden i Prag för nationaldagsfirande. Det var trevligt och härligt att umgås med vänner. Det bjöds på god mat och dryck och Leia stortrivdes hos en äldre dam. Jopp, vi brukar bjuda ut Leia till högstbjudande när vi är borta så där. Vi 22 tiden var vi hemma och då var vi ganska trötta. Det var tur att Jessica åkte med oss hem och gjorde vår bilresa hem roligare. Alltid roligt och trevligt med underbara Jessica.

Om en liten stund drar jag och Leia till skolan för lite avslutning och sedan hem igen för att röja och fixa ännu mer. Pappan i familjen han drar in kosing så honom ser vi senare i eftermiddag. Han får klara sig utan de där jordgubbarna som det kommer bjudas på om en liten stund.

Nu ska jag göra lite nytta, det vill säga byta en bajsblöja.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0