PACKAR PACKAR och PACKAR

På lördag bär det iväg till Bad Gastein för slalom och kanske bräda.....
Provade Malins bräda i Spindler när vi var där och efter ett tag kom jag på hur det var man åker, min bräda hemma i Sverige får nog ligga till sig lite till innan jag tar den med mig.  Synd bara att jag inte kunde komma på hur man åker bräda innan jag gjorde mina vurpor. Fast jag måste säga att hade jag åkt fler än ett åk så hade det kanske gått riktigt bra. Den isiga backen gjorde att jag inte hade lust att åka mer bräda utan jag insåg att min rygg inte skulle palla med fler åk.....eller börjar jag bli gammal!?!?!?!?!?  Fast jag är ju bara 19 så det kan inte vara det.....

Men just nu gäller packande, tvättande och matlagning. Jag har gjort Chili Con Carne (!), men den får L smaka av när han kommer hem......det är massa saker i den som jag inte tål så det är nog lite dumt att ens försöka smaka av tror jag. Senare idag blir det mer matlagning och mer packning. Inköp av det sista blir det imorgon. Då kanske det även kommer med en fin vagn också, vem vet!
http://philandteds.com/products/push/vibe

Förresten, är det någon som har bra tips på en receptbank med barnmat? Har lite idétorka och skulle behöva lite mer idéer.

Kram


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ni vill inte köpa våran om ni ska köpa en dubbel vagn........ ;)

2011-03-10 @ 19:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0