En liten fjäskis!

Kan börja med att meddela att det var ett korvfritt bad igår, lite nervös var jag allt när jag skulle ta av blöjan.

Igår var det mer under vatten än över vatten för Leias del. Doppade huvudet själv ett antal gånger och ett antal dyk från madrass, under madrass, mellan madrass, dyksnurr och lite sim under vattnet. Det är så häftigt när simfröken släpper Leia under vattnet och hon simmar upp mot mig. Jag tror det kommer bli ombytta roller om ett tag. Leia går på vuxensim med sin mamma. Jag dyker och Leia fångar mig.

Nu till rubriken. Så fort vi kommer in till badet och Leia ser sin simfröken är det inte mycket annat som gäller. Visst hon älskar de andra barnen men blir mest glad av att fröken ska hålla henne eller att fröken sjunger. Leia följer fröken hela tiden så det är lite svårt att hålla ungen över ytan när hon ligger på rygg och ska slappna av.

Jag tror Leia kommer vilja titta på körslaget på TV. När reklamen gick nyss satt hon och diggade och "sjöng" och tjöt av glädje. Fast det gör hon ju även när jag sjunger......än så länge :)

Vilka är ni som läser min blogg egentligen? Ni är lite väl anonyma tycker jag :)
Vad vill ni att jag ska berätta om?

Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja e här.. Men de vet du ju ;)



Jag tycker om att läsa om allt möjligt som ni pysslar med..

2011-03-08 @ 20:40:28
URL: http://forvirradbabylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0