Ingen förskola idag

Idag blev det ingen förskola för jag känner mig fortfarande lite krasslig och vill inte smitta de andra små. Men nästa vecka är vi på igen.

Kusin Kristina ringde idag och vi pratade i hela 2 timmar, hjälp vad tiden gick fort. Så kul att hon ringde. Då känner jag att jag saknar de där hemma ännu mer, fast snart kommer vi ju hem :)

Vi drar till Remjäng under påsken så då är det bara att höra av sig om ni vill träffas. Det blir nog Kalstad någon dag också.

Det blir nog en Nanny till Leia under hösten och våren. INTE för att JAG vill vara LEDIG utan för att jag förhoppnigsvis ska PLUGGA. Förhoppningsvis lär sig kanske Leia ett och annat ord på tjeckiska, det vore kul så länge det inte är massa fula ord. Fast vore det så skulle vi ändå inte ha en aning om det så då gör det kanske inte något?
Läs informationen om Mary Poppins mamma och se om det duger.....du får tolka lite mellan raderna och ha överseende med översättningen.

Barnvakt  Mary Poppins Vår byrå vill hjälpa dig ta hand om dina barn, deras långsiktiga eller tillfällig barnpassning, om den inte kan vara du. Rádi je naučíme novým znalostem a dovednostem.  Vi lär dem nya kunskaper och färdigheter. Vi garanterar individuellt förhållningssätt, hög kvalitet och pålitlig barnvakt. Vi kommer att göra allt för att garantera att ditt barn är glada, friska och lyckliga.  Våra sjuksköterskor gör allt för att se till att ditt barn är aktivt och harmoniskt utveckla fantasifulla sätt.I en vänlig men strikt förhållningssätt, strävar vi efter att göra ditt barn känner sig lycklig som kunde vara med dig.

 Om vi vill ha riktigt bra nanny, vi uppskattar deras arbete.

  • vård för dina barn
  •  medföljande barn till fritidsaktiviteter och andra
  • barnvakt Pardubice
  •  barnvakt Hradec Kralove
  • barnvakt Chrudim

 från 110 CZK / timme.

Hämtat från deras hemsida:
http://www.kouzelnachuva.cz/

Leia sover, Fruktpurén är klar och Lars är på hockey. Nu blir det soffan för mig, synd bara att chokladen tog slut igår....sneglar jag tillräckligt länge på fruktskålen så kanske det blir lockande att äta lite av det istället....eller inte

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0