Leia har flyttat!

Jopp, så är det. Lilla damen har flyttat in till sitt eget rum. Fast det är inte så att hon sover själv än, för mormor har flyttat in. Men jag tror L tycker det är bra. Tror att haklappen hon fick av mormor och morfar stämmer bra: Jag frågar mormor och morfar om mamma och pappa säger nej. Herrugud, ungen är inte året än och mormor och morfar har redan skaffat rutschkana och annat kul. Jag vet ju vad jag vill ha.....fast det kanske är bättre att säga att lilla damen vill ha det...hm!

Inne på HM träffade lilla L andra små barn och blev helt överlycklig. Hon "pratade" med dem och i början såg de lite fundersamma ut men efter ett litet tag fick hon allt lite respons från dem. På vägen ut fick hon även syn på en skyltdocka och den var tydligen lika rolig att prata med även om hon inte fick svar.

Imorgon blir det förskola och massa mys. Jag ska stå för lunchen vilket betyder att det blir något ej så avancerat, fast det blir nog bra ändå.

Ikväll var första kvällen som lilla damen var helt utan sina föräldrar. Undrar vem som tyckte det var bäst? Lilla damen hade ju världens bästa mormor som sällskap så jag tror att hon njöt för fullt. Jag och stora L var ute och käkade mat med supportgruppen och några killar som var här på besök. Steak House blev det och det var helt OK. Trevlig service och serveringspersonal som gärna pratade engelska. Freja hade placerat sig bra så hon såg hockeylaget när de kom in och jag fick reda på vad de heter. Imponerande att hon kan namnen på dem, hon är en riktigt imponerande tjej den där F. Ni skulle bara veta ni hur bra hon är. Jag är rätt så säker på att det är världens bästa F.

Nu blir det lite soffa och mycket vatten för jag har huvudvärk

Godnatt

Förresten så hade vi det toppenbra i fjällen. SOL hela tiden och slalom på det. Provade även Malins bräda och efter ett tag kom jag på hur man gjorde igen. Kanske att jag köper mig en ny bräda och skrotar den gamla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0