Prag and tobacko?

Det började med:
-zwei, no to Prag and tobacko!
-hm, back?
-yes!

och sedan har dagen rullat på i ännu mer konstiga meningar och pinsamheter, fast det är allt bra roligt för tråkigt har jag då aldrig. Jag får ju vara glad att hon inte körde på någons hälsena med vagnen, Svennis har ju fått känna på mammas klantigheter så han vet nog hur det känns :)

Behöver jag säga att det inte var jag utan min mamma som har varit i farten igen.

Leia fick en så fin jacka av mormor idag

FULL RAINCOAT
bilden är hämtad från zara.com

och sedan köpte jag en så cooooool leksak. Kanske att jag visar er den här snart. Mormor köpte såklart leksak hon med och Leia verkade föredra den.....ja ja, jag får väl ha min leksak för mig själv då.

I morgon drar mamma/mormor/svärmor hem till Sverige och vi ses då inte förrän till påsk.

Morgondagen bjuder på en träff med kontaktpersonen på sjukhuset och sedan ska vi bara vänta på att mannen i huset kommer hem. Jo, det är klart att det blir lite städa och diska och tvätta och sådant så var inte rädda för att jag kommer att vara sysslolös.

Nu ska jag få mig lite massage av min mamma som är bäst i världen. Undrar om Leia kommer säga så om mig?

Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Åhh jag vill ha en massa kläder till Jamie ifrån Zara..

2011-03-07 @ 00:07:10
URL: http://forvirradbabylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0