SOOOOOOL.....

Satt ute ända tills grannen bestämde sig för att elda i sin trädgård. Vinden ligger fint på mot oss så jag gick in.
Men vänder vinden ska nog jag finna något att elda på....lite däck och annat fint skulle nog sitta fint. Tror inte att det är någon här i Pardubice som skulle bry sig faktiskt. Det är nog OK att elda vad som helst i trädgården tror jag :)

Leia sover och jag försöker rensa bland mina tidningar. Det tar emot att slänga svenska tidningar när jag inte bara kan gå till affären och köpa mig nya när jag känner för det.

Här kommer lite bilder från Bad Gastein


En hot Keller var jag....


efter denna backen.


Leia, Nils och Axel leker på rummet.
Bakom ser ni soffan som jag och L skulle ha sovit i. Den var två sittdynor lång och vi var längre. Efter samtal till receptionen kom det två sängar på hjul. Undrar om de trodde att vi skulle sova i soffan och vara nöjd eller om de hade glömt att ställa upp sängar till oss!? Hur som helst så sov vi hur bra som helst i vardagsrummet. De andra hade egna rum men eftersom vi (eller jag) är nattugglor passade det bra att vi sov där vi sov. Ett plus var ju att vi hade eget badrum.

Har även bilder från backen men just nu hittar jag inte den lilla kameran där bilderna är. Fast jag kan lika gärna berätta hur det såg ut. Höga berg, höga vallar, folk i vägen, kabinliftar, sittliftar och tre snygga svenska brudar i backen.....eller rättare sagd, tre slitna och trötta svenska brudar i backen.

Bäst att mata den lilla med lite snacks så hon låter datakabeln vara ifred. By the way, krypa verkar vi skita i här. Det ser mer ut som att damen vill resa sig på sina söta små fötter än krypa framåt. Brås hon på sin far så hoppar hon krypandet. Och ja, hon är en kopia av sin far så det är ju fullt möjligt att så blir fallet.

Det har slutat att ryka så nu ska vi gå ut i friska luften som nu råder i trädgården.

Simma lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0