Ändring, BA och fiskrätter

Leias kalas är ändrat tills den 3:e juli. Hör av er om ni kommer. 

Det var visst släktkalas den 2:a



Förresten, när vi läste nattsaga förut så pekade Leia på katt och sa BA. Hon sa det flera gånger så jag kan nog verkligen pricka av att det är katt hon säger. Sedär, det tar sig med kryssen i Leias utvecklingbok minsann. Nu ska vi bara fortsätta att öva på Mamma är bäst. Det värsta är att pappan i familjen övar på samma fras fast annat namn såklart.  Men om jag fjäskar mer på dagarna så kanske jag vinner i alla fall.

2 olika fiskrätter är tillagade och frysta så nu har Leia mat i några dagar till (jepp, hon äter även annat så ni slipper undra...) och jag är trött och ska gå och lägg mig. Morgondagen bjuder på lekparken och massa sol.

KRAM


Jag och Leia på Prag-Zoo i söndags


Kommentarer
Postat av: anita keller

Kul läsning och vacker bild på mor och dotter. Den vill jag ha.

kram mor och mormor

2011-05-25 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0