Bilder från Värmland

Det tar på krafterna att vara i Värmland, Leia sov länge och gott i går. Stackars liten att behöva dras fram och tillbaka, men hon håller alltid humöret uppe i alla fall....ÄN så länge får jag nog säga!

Vad har vi hunnit med då.
Torsdag
. Buss och tåg mot Prag. Flyg till Oslo och bil till Remjäng.
Fredag. Bil till Karlstad och påskfirande hos Leias farfar och farmor Eva
Lördag. Bil till Arvika och bad på simhallen med Lars kusin och kusinbarn, hela badhuset för oss själva var inte fel. Påskfirande i Remjäng med kusiner och tillbehör ;). Lite nattspaning i Koppom med bil.
Söndag. Brunch i Remjäng med bland annat mina faddrar. Lite shhopping i Charlottenberg med syrran och Perra på eftermiddagen.
Måndag. Bil till Arvika och påskfirande hos min farmor dit även Karlstadkusinerna med tillbehör kom ;)
Tisdag och onsdag. Var vi i Karlstad hos Leias farfar och farmor Eva. Besökte Leias kusin Theo med familj och shoppade så klart. 
Torsdag. Lite röj i trädgården och röj i slänten i Remjäng. Tilläggas bör att det var lång väg att dumpa pinnarna så jag tog 4-hjulingen och släpet istället. Längre tid tog det och vägen blev betydligt längre men jag hade betydligt roligare. Leia åkte 4-hjuling för första gången och njöt för fullt (jaja, hon har inte åldern inne.....men jag är en rätt så bra mamma ändå faktiskt)
Fredag. Lite röj på förmiddagen i Remjäng för at sedan ta bilen till Arvika och träffa lilla Billie för första gången. Ja, vi träffade såklart även hennes föräldrar också. Även Caroline och Filip kom från England och Yvonne och Jenny var även de där. Kul som attan. Maja saknades dock, men henne ska jag allt hinna med till sommaren hoppas jag....Vi hann även med en pizza och filmmys med syrran och Perra innan vi på natten åkte tillbaka till Remjäng.
Lördag. Lite trädgårds röj och mer 4-hjulings körning för de lata ;) Tog med mamma på en tur ut på "jalet" för att dumpa pinnar, om det inte hade varit så kuppigt så hade jag allt gasat till det för mamma verkade inte vara så tuff där hon satt där bak. Trodde vi skulle välta hela tiden ;) Grilla på kvällen och kusin Kristina tittade förbi.
Söndag. Susanne, Katja och Alfons tittade förbi samtidigt som Leias farmor och gammelfarmor var hos oss. De blev avlösta av min mormor (Leia momma, viktigt att säga det för gammelmormor var tydligen för svårt för Leia att säga enligt min mormor) och moster Vivan. De blev i sin tur avlösta av gamla svågerna Thomas och farbror Stange.
Måndag. Bästa mamma försköt sin arbetstid och körde oss till Gardemoen och därifrån tog vi oss till Prag och sedan vidare med buss och tåg hem till huset. Behöver jag säga (efter att ni läst vad vi gjort i Värmland) att Leia sken upp som en sol när vi väl kom hem samt att hon sov som en stock.

Blev nästan sliten bara av att skriva allt som vi har hunnit med. Till sommaren tror jag inte att vi kommer åka en meter...kanske några bara ;)

 En rädd mamma Anita får skjuts

 Leia och gammelfarmor Maggi

 Leia och Momma Ruth

 Leia och tremänningarna från Karlstad

 Leia och kusin Theo

 Familjen på 4-hjuling

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh så fina kort, Leia har blivit så stor! Synd att vi inte hann att träffas när ni hade tagit er ända till Sverige! Nästa gång :)

Kram

2011-05-04 @ 19:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0