Uppdatering från lilla damen

Jag kan nu:

Klappa
vinka åt rätt håll
resa mig upp och dra saker ut ur min kista
klänga och resa mig, gärna på mamma
jag hasar efter mamma vart hon än är
gillar mamma bättre än pappa för tillfället
hasa mig på golvet
och jag börjar nästan förstå detta med att krypa, fast varför bry sig när det går lika bra att hasa sig fram.

Äta gör jag utan problem, problemet uppstår när maten tar slut. Då blir jag skitförbannad rent ut sagt. Tur att mamma och pappa ibland ger mig majskrokar som en extra efterrätt. Fast de är nog bra lättlurade också ;)

Imorgon ska jag till min kompis Adamkova. Fast vi är bara kompisar de gånger hon inte tar fram den där hemska sprutan, men det blir det inget av i morgon. I morgon ska jag bara klara av damen i det första rummet som inte vill prata med mig utan mest klagar på att mina strumpor sitter för tight. Eter henne ska jag till min kompis. Får nog köpa med en present till henne tills nästa gång för den gången tar hon fram sprutan och den kanske jag kan få skippa om jag mutar henne.....

Pussar och kramar från lilla mig


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0