Väderrapport

Väderrapport:

Soligt så in i bomben
Skönt under parasollet och på altanen
Leia har suttit nakenfis ute på altanen nu på kvällskvisten


Skulle grilla kyckling men den jag tagit fram för tining såg för äcklig ut så det får bli SMS-Kinesen istället.
Himla bra ställe det där. Man SMS:ar in vad man vill ha och sedan tar man bilen 5 minuter senare och hämtar det, cykel går även bra. Billigt som skrutten är det, cirka 40 kr för en meny och då har vi mat till dagen efter också.  Med man menar jag Lars så ingen tror att det är jag som sätter mig i bilen och hämtar mat. Hemmasambo är hemmasambo, glöm inte det.

Ett besök har blivit inplanerat och det ser vi framemot. Moster Vivan och kusin Kristina kommer sista maj och stannar ända tills vi ska fira Sverige.

I morgon är det cykelrunda som gäller för några (däribland Lars...) medan jag sitter hemma. Jag har inte lust att sätta ner Leia i en cykelkärra och cykla där tjeckerna kör bil, det är liksom igen bra kombination tror jag. De har ju som sagt fått körkortet i cornflakes-paketet. För de som ska cykla blir det en cykelrunda mellan olika pubbar i byar, vet inte hur det slutar men jag kommer inte vara sen med att tala om resultatet. Var så säkra ;)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0