Farsdag har firats

Jag gick upp före Lars och gjorde iordning frukost och gick upp med. Leia var även med och käkade i sängen men hon såg mest undrande ut varför vi ligger i sängen och äter.....men det gick bra ändå :)
Vi skulle till leklandet på eftermiddagen men det var stängt så det blev det lilla lekhavet på AFI istället. Det var inte lika kul men ändå. Ett stopp på leksaksaffären för att se om vi kunde finna något till adventskalendern, men icke.
HM blev det lite shopping på för Lars och den lilla utan namn och sedan var vi alla så hungriga att vi drog till St Patricks och käkade god mat i härlig röklukt. Leia älskar att äta på restaurang för det finns så mycket olika att käka från tallrikarna. Rena buffén blir det för henne. Sedan åkte vi hem och slängde oss i duschen för vi stank som om vi hade suttit och kedjerökt ett tag, lite överdrivet kanske. Det är nackdelen med vissa restauranger men för lite god mat så går det.

Studierna går faktiskt riktigt bra och jag är nästan klar. Lite finslip bara så är jag klar. Sitter och skummar lite en den tjocka engelska boken och ser vad jag kan finna. Måste bli helt klar innan torsdag för då får vi ju besök :)

Imorgon blir det till att köpa en hel del körsbärstomater, sallad, olja och salladskrydda för det är något som är så himla gott ;)

TV och lite slapp innan sängen kallar.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0