JAHA....

Idag tänkte jag att jag skulle börja studera. Men det är inte så lätt när det inte finns några uppgifter att göra. Kursen SKA börja idag alltså tycker jag att det SKA finnas ett schema och ett PM med uppgifterna som hör till kursen. Men icke!
Kul, nej inte speciellt!

Därför tar jag chips och choklad, kanske även lite annat onyttigt som jag kan hitta och sätter mig och kollar TV istället. Visst skulle jag kunna läsa lite i böckerna, men med erfarenhet från tidigare studier på högskolenivå så vet jag att man inte behöver plöja pärm till pärm och tänker därför inte lägga energi på det heller. Just för tillfället är min hjärna blandad med gröt, lite mer än vanligt faktiskt och då räcker det inte till för att lagra massa ord. Tror inte att jag skulle komma ihåg vad det är jag läser om jag bara skulle skumma igenom lite, utan jag måste ha en uppgift att göra och läsa böckerna utifrån det. Så fungerar jag, ialla fall just nu :)

Hej svejs, nu ska jag feta till mig med gott samvete ;)

Förresten så fick lilla damen en liten söt fläskläpp under sena eftermiddagen. Det går liksom inte att krama och pussa på katten samtidigt som man ska gå. Då snubblar man på leksakskuben och slänger läppen i den :(
Ett litet jack i läppen men sedan en glad liten skit som nu sover sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0