Kurragömma, live-sändning och snuskig kaka!

Levande liket (behöver jag nämna dagen efter?...) Lars leker kurragömma med Leia uppe och hon stod hela tiden bakom skötbordet utan att säga ett ljud när Lars gick runt och letade efter henne. Glad som en liten skit blev hon när hon blev hittad.

Förövrigt idag så har jag blivit bjuden på live-sändningen av Grevinnan och betjänten. Leia gick runt sitt lilla bord på rummet och flyttade glas och pratade osammanhängande om något som verkade vara mycket viktigt samtidigt som hon staplandes gick och drack. Hon höll på en bra stund men när jag skulle springa ner och hämta videokameran så gav hon sig. Så nu ligger videokameran uppe om det skulle bli fler live-sändningar någon dag. Skulle inte då bli förvånad om det händer på nedervåningen istället. Dags att köpa en till videokamera kanske? Eller varför inte en till varje rum!

Mamma och pappa storhandlar i Karlstad idag. Pappa vann vad gäller en sak men mamma verkar kamma hem vinsten i en annan. Hur som helst så kommer det gå ypperligt att laga mat i Remjäng under julen ialla fall, ÄNTLIGEN.

Jag och Leia var och handlade i mataffären. Utanför kassorna finns det en gottedisk. Man kan nästan säga gottedisk och mena två olika saker. Ni som känner till in (konstiga) humor vet kanske vilka två olika jag menar. En godis/kakor och en annan.....hm     Ialla fall så står gottegrejen i kylen som Lars ska få smaka på sedan. Jag har ju liksom sneglat på den varje gång vi är i affären men idag åkte den med hem.


Denna kaka var ändå den som såg mest "normal" ut för att få säljas som en vanlig kaka och inte något från en porrbutik. Men det kanske är vanligt att sälja sådana kakor och att det är min fantasi som skenar iväg, vad vet jag?!

Nepp, nu ska ialla fall jag käka medans min bättre hälft säkerligen bara kommer dricka Cola och kanske käka gottegrejen under kvällen. Leia ska precis inta sin kvällsgröt som hon så grasiöst slevar i sig själv.

Dobrý večer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0