Hemresan klar

Nu är hemresan bokad och det blir bilen.
Leia (?) önskade (krävde) en Ipad så att hon kunde se lite på bamse i bilen. Får hon inte en sådan så skulle hon vända på bilstolen för att kunna se bamse i nackstödet. Dumma bil som har TV i nackstödet tycker Leia, eller bra för då måste hon ju få en Ipad ;)

Vi får väl se vad som kan komma på posten....

Hur som helst så kommer det vara jag som kommer köra hem för jag åker inte med Lars när det är snö på vägarna. Han kör ju som en galning (!) och jag kör dessutom mycket bättre :)
Dessutom så blir jag uttråkad så fort, men kör jag går det rätt så bra. Herregud, sitta i en bil i snö (kaos!) i en herrans massa mil är inte precis min dröm. Men vad gör man inte när mannen i huset har bestämt att så blir det och med hjälp av diverse mutor lyckades genomföre sin (dumma) idé.

KRAM


Kommentarer
Postat av: JIK Elektronik

IPad, det gillar vi, klart tösen ska ha en sådan! Snart sitter farsan med en MB pro i knät oxå !Fler äpplen till folket, har precis lagat en crashad skärm på en IPad 2!



Mvh



JIK Elektronik

Er IEnhets reparatör i Svedala!!

2011-10-31 @ 22:53:42
Postat av: Maja

Kan lätt rekomendera att ha Ipad i bilen!!!! Och annars oxå förstås!!! Vi har två i bilen kan inte bli bättre när vi är ute på långfärd!!! Det är det bästa vi köpt på länge, man kan ha den till så oerhört mycket bra😉

Kramar på er!!!!!

2011-11-10 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0