Nytt rum för lilla damen och slavar...

Stor tjej = stort rum

Leia har bytt rum och TV rummet blev lite mindre. Infallet fick jag sota för idag men det var det värt.
I morgon drar vi ju till IKEA och ska inhandla lite saker till rummet. Det kommer bli bra det där!

Skickade ut sambo och barn i trädgården förut för att plocka upp efter mig, det blev också bra. Jag är en jäkel på att röja men kanske inte på att plocka upp efter mig. Men det är ju då jag använder mig av sambo och även barn. En himla bra uppfiinning som jag ska använda till max. Undrar vad jag mer ska dra fram och fixa för att sedan låta dem plocka ordning efter mig??? Perfekta tillfällen att lära Leia att städa och plocka upp efter sig...
Fast jag är faktiskt rätt så bra på det med men jag älskar att röja i saker och sedan hinner jag liksom inte städa efter mig. Inne är jag bättre på att städa efter mig men ute är det så himla kul att bara gå loss med kniv och klippare och allt vad det nu kan heta. Så där får L&L städa efter mig, hihi.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0