Leias första...och kusin - besök :)

rundtur i ett bryggeri har gjorts nu under eftermiddagen. Det lokala bryggeriet Pernstein var det som stod för den rundturen. Det var trevligt och gott, tyckte Lars. Det bjöds på en liten (?) smaköl (en halv liter!) så vi undrade lite hur stor den stora smaköl är...hm. Hade de druckit snabbare hade de nog hunnit med fler än bara 2 dessutom.
Bilder får jag försöka hinna lägga in i morgon.

Väntar på spänning på om käre kusin Henrik verkligen finner vägen från racebanan till Pardubice. Senast vi hörde av honom var han en bra bit på vägen, så han borde vara här snart. Men jag tror att jag får köra och möta upp honom på mataffären Globus för utan GPS kan det vara lite knivigt att förklara hur han ska svänga i de miljarder olika korsningar som finns innan vårt boende. Bara han finner till Pardubice och inte kör fel så jag måste försöka lokalisera honom någon annan stans...hm.
På söndag åker vi nog upp mot Prag för att titta på finalerna och kanske även då få en liten pratstund med kusinen. Gå in på http://www.trollspeed.se/ så får ni se vad han egentligen pysslar med.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0