Inflyttning

I morgon flyttar våra gäster hem till oss.

Vi tar Prag i vanlig ordning när vi har gäster och jag gissar på att det blir Karlsbron även denna gången.
Snart kan jag nog blunda och gå över tror jag.

Idag köpte vi äntligen en resesäng, mest för besökare tror jag.....
Det har aldrig varit problem med att få barnsäng på de ställen vi har besökt hittills. Och hem till Sverige får den inte plats till sommaren. Vi ska ju göra ett besök på Ullared och fynda lite har vi tänkt.

 En P&T blev det

Dagen har bjudit på soligt väder, jag har plantera tomatplantor i BH och jeans samt klippt gräsmattan för 3:e gången i år. Lars var inne och roade sig med Leia en stund för att sedan komma ut och ta ett tag i rabatterna. Han drog och drog och med följde en himlans massa murgröna och även lite gräs, så nu ser det ännu bättre ut. 

KRAM
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0