Vad är en bal på slottet.....

Skickar iväg stora L på bal med jobbet. Ingen barnvakt betyder att jag får stanna hemma. Fast det gör inget för jag och lilla damen har bjudit hem 2 tjejer till oss som kommer och fredagsmyser.
Mat, film och sedan en lång väntan innan taxin kommer med 2 pappor och en mamma. Kl. 3 kommer de hem inatt och då ska jag skicka hem våra fredagsgäster.
Men innan dess ska vi mysa.

Kära kusin Maria och Peder har förgyllt våra dagar här och i morse åkte de hem, Snyft.
Men jag vet att de kommer tillbaka någon gång och då känns det bättre :)

2 små gaddar kommer inom snar framtid att se dagens ljus.....vad vi väntar på att få se denna förvandling. Lilla damen kommer nog att se lite större ut snart tror jag ;)

Lillan har visst somnat i sin bilstol, himla bra eftersom vi ska till affären och handla lite gottigheter.

Härlig fredag på er där ute

KRAM


Kommentarer
Postat av: Maria

Vi kommer tillbaka jättejättesnart hoppas jag! :)

2011-04-12 @ 11:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0