Tömning av tomflaskor

Leia håller på att städa efter alla gäster och har då tagit med sig tomflaskorna till sitt rätta ställe. Nästa jobb blir att gå iväg med all plast.


Påväg mot glasstationen


Jobbet är nu slutfört. Nu väntar hon bara på lönen...

Jag hade glömt bort att L skulle komma förbi och hämta matlådan under förmiddagen. Tur att det var han som knackade på dörren och inte någon annan, för stackars den som hade fått sett mig och min frisyr. Kort blött hår och sova är inte en jättebra kombi. Men jag tänkte sätta på mig cykelhjälmen sedan för att platta till det. Den skulle jag ju kunna ha till hands om det skulle ringa på dörren en annan morgon. Det är ju bara att skylla på att vi ska ut och cykla :)

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rolig läsning och bra bilder till texten. Vad fick hon i lön? Måste skaffa en ny skrivare i färg så jag kan skriva ut allt du skriver på bloggen. Det blir ju en jättefin och kul bok för Leia att läsa när hon blir större. Du skriver väl ut och gör en fin bok till Leia? Kram mor

2011-08-09 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0