Spindler bilder, fast bara 2


I denna backen kommer damerna köra storslalom idag. Vi tjejer åkte i backarna mittemot medans killarna provade dessa backar en dag. Det var lite närmare där vi åkte och lite lat som man blir med pjäxor på fötterna så räckte det att gå den lilla sträckan till de andra backarna. Men på den sidan vi åkte på var det solsken hela dagen och tyvärr fruktansvärt mycket folk.


Leia sover på balkongen och jag passar på att sola lite. Alla dagar med skidåkning hade toppenväder utom dagen vi åkte hem på, fast det var helt OK.

Bilder från backen har jag inte hämtat från Jessica än.....några finnns på min fejja, håll till godo.

Ska försöka ta mer bilder från Österrike så jag kan visa er.

Nu ska jag och Leia digga till September, jag tror att det har blivit L:s favorit för hon sitter och studsar när låtarna börjar :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0