Bokbeställning, fredagsmys, ingen sömn och "NÖ" :)

Ska lägga in bokbeställningar.
Här ska beställas likadana böcker som Leia har, det måste vara lika mellan syskonen :)
Det händer ju mycket för de små liven och det måste ju skrivas ner.

Jag skriver på datorn först om allt möjligt och sedan är det bara att överföra till böckerna som Leia har.
Det fungerar jättebra för det är bara att ordbajsa ner allt som händer som kanske inte skulle ha blivit skrivet i böckerna.  Datorn är alltid med och det är lätt att skriva ner några snabba rader i dokumentet.



I morgon kommer Zuzanna och Stela hit på förmiddagen och eftermiddagen/kvällen ska vi tillbringa hos Leias favorit Akka och hans föräldrar såklart. Dagen i morgon kommer nog gå fort och tyvärr även helgen, det brukar ju vara så.

Leia har inte sovit middag idag....först bajsade hon, sedan var det inte bra att ha strumpbyxor i sängen utan hon blev hysterisk när hon inte fick dem av sig, sedan skulle 2 katter och hunden med i sängen och efter en stund var det gallskrik och då hade Leia fastnat med armen utanför spjälorna och satt fast mot väggen. Då gav jag upp att försöka få henne att sova för klockan började bli för mycket för att sova middag. Men nu ligger hon uppe och myser med pappa efter att vi har varit ute och åkt pulka i trädgården och skottat snö (det har äntligen kommit lite snö idag).

Leia har tittat ut och sagt NÖ hela dagen. Hon älskar att vara ute även om det är massa massa minus så vägrar hon att gå in. Igår fick vi vara ute 1,5 timme efter att jag hämtade henne på förskolan och tillslut frös jag så då fick jag dra in henne :)

Nu får jag fixa lite välling till lilla skruttan som ligger och myser upp.

Hejsvejs
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0