Kort i brevlådan :)

Det är faktiskt något av det bästa när vi bor här. Att det (tyvärr sällan...) dimper ner kort och brev i brevlådan. Det är så himla mysigt. I julas kom det såklart kort i brevlådan men då var vi tyvärr inte hemma och kunde med glädje springa till brevlådan varje dag och titta. Men idag låg det ett fint rött kuvert i lådan. Jag hade inte ens tid att få upp nycklarna ur fickan utan trängde ner mina fingrar mellan springan i lådan och fiskade upp kortet.
 TACK MONICA OCH BO för det fina kortet, längtar att få visa det för Lars när han kommer tillbaka hit från Sverige igen. Leia får se det när hon kommer hem från förskolan. Tror hon kommer gilla nallen på kortet starkt så det gäller att jag är med i svängarna innan lilla damen har lagt det på ett för bra ställe ;)


Kommentarer
Postat av: monica

Jag tänkte att hon skulle få ha det. Skickar ett nytt kort som hon kan ha som sitt. Kram

2012-02-10 @ 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0