ingen bra kombination

Magsjuka och besök är ingen bra kombination.

 Hela dagen hade jag en hemsk huvudvärk och Leia undrade nog vad det var med sin mamma som mest låg på golvet.
Lars fick möta familjen Andersson på tågstationen, de var en kortis hemma hos oss innan Lars körde dem hem till chefen. Själv låg jag uppe och mådde pyton.

Jag känner mig bättre idag men då fick Lars det i morse. Himlans tur ändå att vi inte hade det på samma gång. Det är sådanan här tillfällen som jag önskar att min mamma och pappa bodde i närheten och kunde komma och hjälpa till.  Leia är nog boven i dramat här tror vi. Först trodde vi att det var tänderna som spökade till det men det var kanske inte det :)

Våra gäster, eller som det blev chefens gäster är på stan och roar sig. De tog bussen in och ska ta bussen tillbaka sedan. Behöver jag säga att det inte finns några som helst problem att ta sig fram i vår stad eller resten av Tjeckien. När gästerna tog tåget från Prag till Pardubice fick de hjälp av tågpersonalen och de jagade även ut andra folk ur en kupé för det var minsann en familjekupé. Det kallar jag service. Två barn och resväskor hade de med sig och det gick hur bra och smidigt som helst tydligen.


Nu ska jag försöka sova ikapp natten medans lilla damen sover ute.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0