Första fikan...

...ute igår.

Det var så varmt och skönt att jag satt i BH och tights. Kan ju inte klaga på vädret som var igår och jag hoppas att resten av veckan blir lika bra.


På söndag kommer kusin Maria och hennes Peder hit och då blir det mys hela veckan.
Sedan går det 4 dagar så kommer nästa besök. Denna gången Maja, Fredrik, Izabella och Filip.
Efter att de har åkt hem är det en dag tills vi drar till Sverige och Remjäng.
Mellan besöken så hinns det även med en middag med ett helt gäng samt en bal. Lars drar på balen men jag stannar hemma med Leia.

Om någon timme ska vi ha vår egen förskola, det blir lekparken hela eftermiddagen. En lekpark med en restaurang/bar i anslutning, kan det blir bättre ;)

Klockan 16 ska jag klippa mig och färga håret. Undrar om hon fattar hur jag vill ha det denna gången. Tror inte att det blir så mycket klippt på håret men jag tänkte bli ljusare.....kanske ser ut som en morot när jag kommer därifrån......får gå förbi affären på hemvägen och köpa lite hårfärg kanske. Tur att det inte kostar så mycket att gå till frissan här.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0