Sovmorgon

Idag fick jag sovmorgon och sov till srax innan 10. Det var inte helt fel.

Lars och Leia hade morgonen för sig själva. Strax innan 10 hör jag att det blir tyst nere (ja, jag sover inte så djupt tydligen...) och efter ett tag börjar Leia gråta. De kommer upp och Lars berättar att Leia somnade i stolen vid köksbordet. Jaha, tänker jag. Det var väl inte så konstigt om hon är trött. Men det var inte det hela. Hon har även käkat gröt under sömnen. Och det bästa av allt, Lars har filmat det så det blev filmvisning sedan. Hon äter med godaptit men tittar inte och Lars får stödja hennes huvud ibland som åker fram och bak och lite åt sidan.
Kanske att jag lägger ut en liten snutt så ni får se, men inte nu.

Igår var vi på Faschion Arena Outlett Center i Prag. Jag köpte ett par jeans och Leia köpte lite saker hon med. Medan stackars Lars var ute efter jeans men gav tillslut upp och gav tydligen upp på tröjor också. Vi hann även med en liten IKEA tripp också och där blev det lite plastlådor och filtar till altan samt en söt kudde till Leias rum.


Leias klädköp


Söta kudden från IKEA

Nu ska här ut och göras fint ute på altan. Skuras golv (det sköter högtryckstvätten) och tvätta utemöblerna (det sköter Lars), jag tänkte att jag skulle piffa till lite när allt är klart så jag tar min tekopp och sätter mig och granskar tror jag.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0