Date till sommare....

...då är det dags för er att boka tid.
Det låter allt men tyvärr så är det nästan tidsbokning som gäller när vi är hemma, gärna klockslag för att vi ska få tiden att gå ihop.

Vi är hemma mellan 10 juni och 10 juli, kanske lite ändringar. Lidköping befinner vi oss i runt midsommar för det traditionella midsommarfirandet på Läckö Slott. Hoppas även att jag ska hinna med ett annat mycket speciellt besök, håller tummarna för att jag ska få det att gå ihop bara. Det är något som jag har längtat efter så in i bomben. Det är många saker i Lidköping som jag har längtat efter men detta har jag lite dåligt samvete för.

Leia har sitt 1 års kalas den 2:a för er som är sugna på att komma. Hör gärna av er så att jag vet hur många som kommer.

Leia satt och käkade smörgås och banan och när jag tittar upp från denna skärm så ser jag att hon har käkat upp och nästan sitter och sover. Tvätta händer och ansikte som var fullt med mjukost (tack Izabella och Filip för mjukosten säger Leia) och banan och sedan ner i vagnen där hon somnade direkt.




Leia, Jag och Freja i Cesky Krumlov


Ser ni damens tänder? 3 nere och 3 uppe, värsta stora tjejen nu.
Igår stod hon och gjorde någon konstig yoga övning, den skulle nog kunna liknas som någon sorts pyramid...

KRAM


Kommentarer
Postat av: Ida

Hon är ju helt bedårande söt..

2011-05-13 @ 22:59:15
URL: http://forvirradbabylycka.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hej!



Tänkte höra lite hur ni har tänkt er runt midsommar?

hur länge stannar ni osv.....



du kan skicka ett mail till mig om du vill......



Hoppas att allt är bra annars



Stora kramar från vinninga miss ya

2011-05-16 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0