KAN SJÄLV......

.....om lilla damen kunde säga det skulle hon göra det.

JAG KAN:


prata i mobiltelefon själv


äta maten själv, MED sked


äta gröten själv.
By the way, den fungerar som hårgelé för er som inte testat hälsar Leia

Gisses, vart ska det här sluta! Lilla damen blir jättearg om hon inte får sitta och äta själv. Men mamman ger sig inte och har kommit på en lösning. Vi har en varsin sked. Jag skottar in mat i munnen på Leia och själv sitter hon och gräver i tallriken. Men det fungerar så länge vi gör så här. Ska bli extra kul när vi kommer bort och L vill sitta ohc äta själv. Då tror jag att jag går och låter någon annan städa upp efter henne. För er som vi kommer besöka under sommaren och som inte har klinkers i köket, jag tycker synd om er som måste städa efter oss ;)

Vad gör man resten av dagen då? Handla gjorde jag och Leia i går eftermiddag så mataffären skippar vi idag. Kanske ett besök på byggvaruhuset och köpa pool till lilla damen. Träna kanske kanske kanske kanske.....hm.

Nu ska vi sjunga lite Pippi Långstrump.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0