Här dräller det av karlar...

Jo, det är sant. De tar sådan plats att vi inte ens kommer ut från vår egen tomt numera ;)

Det är så att de gräver upp trottoaren och lägger ny sten. Så under dagen är det inte lätt att ta sig ut. Men ska försöka göra ett försök om de har lagt fram plankan idag igen eller om vi ska ner i fallgropen för att sedan försöka ta oss upp igen. Bilen ska vi inte ens försöka köra ut för det kommer nog inte sluta så bra.

Har fått mail idag från förskolan att det är OK för Leia att börja. Bara att höra av mig när det är dags. Nu i Halloween tider har föskolan en liten fest och barnen ska ha en kväll/natt där med en massa mys. Kan det bli bättre, NEJ!
Jag tror att Leia kommer trivas som fisken i vattnet där och det kommer göra henne gott. Det är lite svårt att göra henne nöjd nu på dagarna. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Koka sylt och blanda till pannkakssmeten ska vi göra när hon vaknar och sedan ska vi gå ut i trädgården. Kanske titta på de stora maskinerna och de fula gubbarna som står på framsidan och för väsen.

Höjde temperaturen till 23 grader inne igår när Lars inte var hemma. Riktigt nöjd med det och nu slipper vi frysa :)

Imorgon blir det bowling med gänget och sedan bjuder söndagen på tjejshopping i Prag. Jag har laddat Lars kort (jepp, så lyxigt är det att vara här nere. Eller så är det helt enkelt så att jag inte har skaffat mig ett eget ICA-kort än...) med massa stålar för här ska handlas. Och bara för att mitt mål är att handla mycket så kommer jag säkert hem med inget.


By the way, vi har bra morgontider nu igen. Inte före 9.15 en enda dag denna vecka och då lägger hon sig ändå 19 :)

Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0