Fortfarande sjuk

Jag är fortfarande sjuk och har varit det när vi hade besök. Så besöken fick klara sig själva för det mesta men så blir det ibland.

Igår fick Leia följa med på ett jobbmöte med sin pappa och det gick hur bra som helst. Hon gjorde entré med sin gåvagn och sedan lekte hon för sig själv eller gick omkring bland stolar och människorna. Hon var på möte från 16.15 till 18.30 och gjorde inte ett väsen av sig tydligen. I slutet kom Leias kompis Nils så de kunde leka tillsammans i nästan en timme ialla fall. Sedan var det bara hem och lägga sig för damen.

Jag tappar snart min röst och hostar mig dubbelvikt. Men det är inte lätt att vara tyst en hel dag när man har en liten som hela tiden frågar ÄDÄ och pekar på ALLT! I förrgår fann Leia kort på sin pappa och morfar och satt och pekade på dem och sa ÄDÄ och det var bara för mig att svara, TYP 100 gånger i rad :)


Vi funderar fortfarande över hur vi ska göra vid jul. Åka hem eller inte? Var ska vi vara? När ska vi åka hem om vi gör det? Hur länge ska vi stanna?   Det enda vi vet är att det inte blir bil hem.

Hepp, nu blir det till att dricka något varmt och lägga sig i soffan och titta på när lilla damen leker på golver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0