Snart...

...är vi nog på banan igen och orkar/har tid att skriva mer...hm

Ska bara iväg på babysim och sedan plocka rätt i badrummet uppe. Där uppe har en liten dam varit i farten och tagit fram ALLT ur ett av skåpen och även sorterat ut all ren och vikt tvätt på golvet. Det enda jag gjorde när jag såg det var att jag bestämde att nu går vi ner och äter smörgås och tar det sedan...Måste verkligen sätta på mer skåplås så att jag slipper plocka dagarna i ända. Det räcker liksom med alla leksaker som är spridda i hela nervåningen.

Jag tänkte att nu blir det en underbar sovmorgon idag eftersom Leia inte sov en blund under dagen igår, men icke. Klockan 6.45 var det någon som ropade. Men jag kunde ligga i sängen och dra mig lite medan Leia gjorde allt för att inte somna. Ibland fick jag agera räddare i nöden när lilla damen skulle dyka utför sängen. Tur att mormor och morfar tar över detta dykande snart när vi kommer till Remjäng... LYCKA TILL. Den här gången tycker ni nog att katterna är lättare tror jag :)

Nu tar vi bilen och Leias nya vrålåk och drar oss mot simmet
 
Bilder får ni kanske snart....

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0