Bilder


Våffeldagen spenderades ute i trädgården.



Leia valde hatt och solglasögon på H&M och det skulle självklart vara på när det skulle käkas kvällsmat.



Cirkusen var en hitt och Leia gjorde dansmoves med händerna hela tiden. Vilken tur att vi satt längst fram så att hon såg bra. Leia älskar djur så det blir nog fler cirkustillfällen för oss. Denna var tydligen Tjeckiens bästa....jag kan inte säga att jag har så mycket att jämföra med men det var säkert sant...själv tyckte jag det var smutsigt och äckligt. Särskillt när hästarna sprang runt framför näsan på oss, kan bero på att jag är allergisk. När det var dags för Lejon satte de upp burar under pausen och det var jag väldigt glad för. Herregisses vad stora de var....och de satt som sagt framför näsan på oss, tur att de inte släppte väder som de tydligen hade gjort rejält förra gången :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0