Hur ska jag lyckas...?

Att gå ner de sista kilon? Det har jag inte kommit på än så efter att jag, Ella och Leia tagit en promenad till förskolan satte jag mig hemma i soffan och käkade en halv mörk chokladkaka....kanske inte det rätta sättet att gå ner men det var gott. Nu är den slut och det finns inget mer gott att käka. Så det var kanske inte så dumt ändå.

Igår kväll satte Lars och Leia upp poolen och började fylla den. När Lars var i poolen för att rätta till botten var Leia och lekte i sandlådan. När Lars efter ett tag tittade upp från poolen så stod den lilla damen på stegen högst upp och tittade ner på honom....hm. Nu måste vi komma ihåg att alltid placera stegen i poolen efter varje dopp.

Helgen bjuder på fint väder så det blir inget shoppande i Prag som vi tänkt. Men om Yr.no ljuger så drar vi iväg och shoppar.

Kalaset i lördags gick hur bra som helst, maten blev lyckad. Leia var vaken ända tills de sista gick hem efter 24, då var det OK att gå och lägga sig tydligen.

Lilla fröken Keller ska äta och sedan ska unga fröken Keller hämtas på förskolan så nu har jag inte tid med detta längre. Bilder lyser som vanligt med sin frånvaro....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0