LYX!

Det enda jag gör när jag har en ledig stund över är att träna....visst låter det bra? Tänk om det ändå kunde vara helt sant.......men det tar sig ialla fall ;)
 
Jag har bokat in massage på lördag och på tisdag ska jag få mig en ansiktsbehandling, det kallar jag mammalyx. Massage i 30 minuter för 300Kc är helt OK tycker jag. Bäst att utnyttja det till max. Lars frågade varför jag och A inte hade bokat en övernattning på spa-stället utanför stan istället? Men visst det gör jag gärna nästa gång ;)
 
Nu ska jag diska lite och förbereda inför morgondagens förskola och ös. Resten av familjen sover sedan en tid, Leia körde allsång i sängen i över en timma innan hon däckade. Kul för henne!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0